Dags för praktik

Idag har jag varit på introduktion på min nya praktikplats. Det kändes faktiskt riktigt bra! Vår huvudhandledare verkar suverän! Imorgon får jag träffa min ena bashandledare och jag hoppas han kommer vara bra också! Då kastas vi in i arbetet direkt med en egen patient. Jag kommer att vara på en ortopedavdelning där det kommer finnas både planerade operationer och akuta. Just nu känns det väldigt intressant så jag hoppas det kommer kännas likadant efter första "riktiga" praktikdagen. Studenterna som varit där före oss hade skrivit en plansch där det bl.a. stod "Första veckan är värst, det blir bättre" så jag ska försöka tänka på det när jag känner att allt är kaos och jag har 1000 saker att komma ihåg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0