Stress och flyttankar?..

Åh att man aldrig tar tag i plugget i god tid.. Har nu två STORA tentor framför mig om 1 respektive 2 veckor...och jag har inte varit speciellt flitig. Så visst jag får väl skylla mig själv men det känns som att inget fastnar när jag läser. Jag har nog redan tagit sommarlov.. Eller lov och lov, jag ska ju jobba. På tal om jobb kom det ett brev idag från landstinget! Åh va glad jag blev att schemat äntligen kommit! Men sen när jag öppnade det så tror ni det var schemat...Nej! Det var en hälsodeklaration och ett papper jag skulle skriva på att jag inte har multiresistenta bakterier! Åhhhh, tusan! Vill ha mitt schema så jag kan planera sommaren! Får väl ringa och "skälla" lite på dom snart så det kommer...

J har fått reda på att han inte kom in på utbildningen han sökt vilket innebär att vi inte riktigt vet vart vi ska ta vägen när jag tar examen. Eller jo det blir väl att vi flyttar närmare hans nuvarande jobb eftersom han nu veckopendlar. Han trvis väldigt bra på sitt jobb och kanske är det inom försvaret han kommer fortsätta, vem vet? Detta har resulterat i att mitt "hemnet-beroende" har ökat enormt! Inne var och varannan dag och kollar lägenheter...Jaja jag ska ju blir klar med min utbildning först men visst längtar jag tills vi kan spendera kvällarna tillsammans igen!

Kommentarer
Postat av: sandra

Va trist att höra om utbildningen. Men det är ju bara att söka igen. Men om ni bestämmer er för att flytta hit till skåne säger vi ju inte nej. Va kul det hade varit =)

2011-05-18 @ 20:06:18
URL: http://sandranielsen.blogg.se/
Postat av: Liza

ÅÅh kämpa på! Vi kanske kan ses nångång och prata lite om sjukdomarna också, gå igenom lite tillsammans!



Aah vad störande att du inte fått schemat än, det borde du ju få snart alltså!



Myys med hus men vill ju inte att ni ska flytta härifrån! :(

2011-05-19 @ 16:36:54
Postat av: ann-christine hellström

HEJ!! Vet precis hur det känns... Har deadline på att skriva om delar av förra tentan idag, inte börjat ännu men dygnet är ju långt :I. Har i allafall strukturerat upp det, hyfsat klart i huvet, får väl skriva om igen annars. Det går ju ut på att alla skall klara utbildningen! Har deadline i morgon kl. 12 på sista tentan. Den har jag skrivit, blev 4 (det var max)sidor om rättspsykiatrisk omvårdnad. Mycket intressant, ganska deppig läsning också. En hel del forskning från Växjö har jag använt. Min IT-syrra kommer ikväll och hjälper mig, till tentan skall det vara en powerpoint och den kan inte jag göra. Bilden skall vara ett stöd vid redovisningen på fredag i Kalmar på det stora Linneuniversitetet. Tack Gode Gud att det snart är slut, men vad kul och intressant det har varit. Lycka till nu med ditt så hörs vi när vi kan andas igen :)/ach

2011-05-22 @ 11:44:24
Postat av: sis

Hemnet is the shit ;)

2011-05-23 @ 13:13:23
Postat av: Isabel

Fin blogg! :)

2011-05-25 @ 20:11:11
URL: http://isabeltrank.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hej! Tårtan var verkligen skitgod, mycket godare än vad jag trodde och inte alls så svår att göra. Jag har aldrig gjort en tårta i hela mitt liv tidigare ;)

Hoppas ni hittar ett boende som passar er =) Kram

2011-06-01 @ 21:24:47
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0