London!

Ja jag och Jonas var i London förra veckan. Åkte söndag till onsdag. Vi hade pratat länge om att vi ville dit men kom aldrig till skott för att boka en resa. Så torsdagen innan när J kom hem på påskledighet satte vi oss vid datorn och beställde. I början av vårt förhållande bodde jag i London så därför var det extra kul för mig att komma dit och känna igen sig och kunna visa J vart jag bott och jobbat. Eftersom J inte varit där innan så blev det lite vanlig hederlig sightseeing, shoppande på oxfordstreet och så klart Imperial War Museum som jag berättat för J om och som var ett måste att besöka enligt honom ;)

Vi hade riktigt fint väder så därför blev det en del promenader i parkerna också. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder när jag har tid och ork, vi får se när det blir :)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej Louise! Vilken härlig tripp till London ni verkar ha haft, vad avundsjuk jag blev!

Vad roligt att hon (eller han?) lade märke till min lilla hund! Egentligen är hon Kalles, men har liksom valt mig istället för honom ;) Hon är 50% dvärgschnauzer och 50% shih tzu. Trodde inte riktigt på denna kombination från början måste jag vara ärlig att säga. Men Kalle stod på sig, vi åkte och tittade, valde valp och fick hem världens bästa hund. Vi är riktigt, riktigt nöjda med vår Yda och kan inte önska oss något bättre!

Ha det så bra, kramar!

2011-05-03 @ 21:33:29
URL: http://fannyochmarcus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0