Längesen..

Här blir det inte mycket skrivet just nu.. Kan vara för att jag håller på med c-uppsatsen just nu och det är ungefär det enda jag håller på med hela dagarna.. Inte så intressant att skriva om på bloggen..

Förra helgen målade vi dock om en byrå, kanske får lägga upp en bild på den senare. Det blev ganska bra om man tittar på håll.. Vi orkade nämligen inte slipa den för jag ville inte ha damm i hela lägenheten. Så tittar man väldigt noga är den lite fläckig men skit samma, det var billigare än att köpa en ny byrå :)

Denna veckan har Jonas varit ute och övat hela veckan så vi har inte kunnat höras någonting.. Så jag har verkligen längtat efter denna fredagen när han kommer hem! Vi ska fira kvällen med räkor och vin! Dessutom fick jag hem ett paket från USA i veckan. Jag har väntat lääänge, Jonas vet inte vad det är så det blir en överraskning. Kanske kommer en bild på det också här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

God-afton! Verkar som ni fyller era dagar, jobb och plugg... Trevliga fritidsaktiviteter och gott för magen :) Ungefär samma här, har dock inte målat nåt...Ha en bra helg önskar jag som just kom hem från jobbet, skall nu varva ner med lite patiens :-O/kram från Östersjöns pärla

2011-03-12 @ 21:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0