Hypnotiserad?

Handledarmötet igår gick riktigt bra vilket gjorde att jag och Lina tog ledigt idag. Underbart med en ledig dag mitt i veckan!

Så jag fixade en god frukost och la mig i soffan för att fortsätta läsa boken jag började med igår. "Hypnotisören" av Lars Kepler. Den är riktigt spännande och jag börjar undra om jag kanske har blivit lite hypnotiserad för jag kan inte sluta läsa... Det är en bok jag kan rekommendera! Fast när jag låg i soffan och hade min mysiga frukost kunde jag inte låte bli att tänka på Jonas som har sovit ute i vagnen i natt då dom har övning.. Han har det nog inte lika mysigt.. Men snart är det fredag och då kommer han hem! Nej nu ska jag återgå till den spännande handlingen i boken...

Kommentarer
Postat av: sandra

Åhh är den bra?

jag har me den boken men inte läst den än :P

2011-03-23 @ 12:39:20
URL: http://sandranielsen.blogg.se/
Postat av: Liza

Åh vilken mysig frulle Louise!! :) Bra att du gör sånt! Hörs imorgon för torsdagsfikan, göött ska det bli!

Hoppas att boken fortsätter att vad bra, längtar tills i sommar när jag kan låna den, hö hö! Hoppas att vi är lediga lite samtidigt då så vi kan ha många sköna solstunder i gräset!! och öl på uteserveringarna som vi sa igår! :) Det kommer nog bli en bra sommar detta!

2011-03-23 @ 13:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0