Goda nyheter

Det blir inget Afghanistan för J och hans pluton som det ser ut just nu. De blev väl ganska besvikna med tanke på att de ställt in sig på det. Men ingen kan vara gladare än jag! :) Fast man ska ju inte "ropa hej"...eftersom försvaret har en tendens att ändra sina beslut men än så länge är jag glad! Tyvärr har de övningsdygn denna och nästa vecka, vilket betyder mycket jobb för J och inga eller få telefonsamtal och sms till mig..Jag hoppas dock att de hinner sluta innan jag går och lägger mig ikväll så att vi kan snacka lite. Fast till helgen kommer han förstås hem, skönt!

Kommentarer
Postat av: Liza

Jippiiieeee, är så himla glad för din skull! :)

Vad tråkigt att ni inte kan höras så mycket nu bara, men du får tänka på hur skööönt det är att det (förhoppningsvis nu) inte blir något Afghanistan! :)

2011-03-01 @ 19:25:34
Postat av: ann-christine hellström

HEJ! jag är oxå glad, men undrar faktiskt vad som gjorde att de fick kontra-order. Försvarshemlighet? Hoppas det går bra i plugget för dig och med uppsats-jobbet. Jag har jobbat kväll, innan dess hade vi en web-föreläsning från Linneuniversitetet. I Kalmar. Smidigt, slippa åka dit stup i kvarten. Ha det gott/kram ac

2011-03-02 @ 22:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0