Värmebölja

Nu har värmen äntligen kommit och jag håller på att smälta bort ;) Men man ska ju inte klaga! Det märks att katten också tycker att det är varmt för hon sover hela dagarna.. Jag tar det rätt lugnt denna veckan också och vilar upp mig inför en sommar med jobb. Ska gå bredvid tre dagar nästa vecka och sen börjar jag på riktigt. Ska bli kul faktiskt och det bästa (förutom lönen) är att när man kommer hem så är man ledig och slipper tänka på skolarbete!

Ikväll när det blev lite svalare var jag ute och sprang en liten runda i skogen. Ska försöka ta mig själv i kragen nu i sommar och träna upp min kondition (som just nu inte existerar alls)...Nu har jag nog äntligen slutat eftersvettas så ska ta mig en välförtjänt kall(!) dusch.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig!! =) Det kommer säkert gå fort! Hur lång runda bidde det?

2011-06-09 @ 21:57:23
URL: http://sandranielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0