Termin 5

Nu är näst sista terminen slut! Sista tentan i förmiddags. Det kändes helt okej på de flesta områdena iaf men jag vet att jag kommer få göra om avsnittet som handlade om blodsjukdomar och ev hjärt-och kärlsjukdomarna.. Men resten hoppas jag att jag klarade och det känns skönt. Förra lördagen hade vi ju också en monstertenta som jag ev får göra om en del på men det får jag tänka på i höst.. Det har varit en tung termin detta men såhär i efterhand känns det som att det har gått väldigt fort. Bara 1(!) termin kvar nu och sedan är jag sjuksköterska, känns ju jättekonstigt! Men kul :)

Nu ska jag fixa håret och sminka mig sedan bär det av en sväng hemåt då min kusin ska ha examensfest. Grattis Sandra till examen!!

Kommentarer
Postat av: sandra

Tack!!! <3

2011-06-06 @ 18:30:15
URL: http://sandranielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0