Tentor

Kan man bli irriterad på att man blir godkänd på en tenta?! Jag såg precis att jag fått in poäng på BÅDA de sista tentorna innan sommaren men istället för att bli glad så blir jag nästan lite irriterad för jag undrar hur fan det gick till!? Första tentan tänkte jag ändå att jag kanske kunde bli godkänd på om hon rättade snällt men den sista tentan var där ju ett helt avsnitt som jag nästan inte skrev alls på...Ja man får väl tacka och ta emot om jag vågar tro på det innan jag har dom i handen. Men jag hoppas dom kommer med posten imorgon så jag kan kolla igenom poängen och försöka lista ut hur detta gick till....

Kommentarer
Postat av: Carro

Exakt samma tankar har jag haft! Jag fattar ingenting;) Men man tackar och tar emot ju!!



Hoppas du har det fint! Går jobbet bra? :)

kraaaam

2011-06-20 @ 21:30:09
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad skönt för dig! Då kan du verkligen koppla bort skolan!

Men jag känner igen din frustration!

heheh!

Kram

2011-06-20 @ 21:58:15
Postat av: ann-christine hellström

Grattis!!! Tacka bara, och ta emot för Guds skull :) och inse att du är DUKTIG!!!/Kram ach

2011-06-21 @ 13:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0