Första dagen på jobbet

Idag har jag gått bredvid första dagen på sommarjobbet. Det kommer nog bli bra detta. Men det kunde börjat dåligt imorse, jag hade satt väckning på telefonen men batteriet dog i natt så den ringde alltså inte.. Som TUR var vaknade jag av mig själv, måste ha varit det där sjätte sinnet för det hör ju inte till vanligheterna att jag vaknar av mig själv innan 7! Resten av dagen har däremot gått smärtfritt och jag kommer ihåg det mesta från när jag hade praktik i höstas. Känns som att det kommer att bli en bra sommar.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sht vilken tur. Jag brukar ställa 4 larm så ja inte ska försova mig :P

Är min mardröm!!

2011-06-15 @ 19:59:38
URL: http://sandranielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0