Vuxenpoäng

Igårkväll lagade jag för första gången en söndagsstek. Och det blev riktigt gott! Såsen blev kanske inte som mormors men helt okej och jag har ju några år på mig att öva. Riktigt stolt över att jag lyckades! :)

Köpte dessutom ny telefon i helgen! Så nu är jag med i "smartphone-gänget" :) Ska ju gå att blogga via telefonen men det har jag inte riktigt fattat hur man gör än...

Vill också skryta över min duktiga sambo som klarade den teoretiska delen av jägarexamen i lördags! Med tanke på hans jobb borde ju inte det praktiska bli några problem men det skulle vänta några veckor till innan uppskjutning. Men jag ser fram emot en älgstek till hösten!

Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

Tudelu! Ja det kallar jag vuxenpoäng :)!!! Ser ju jättesmarrigt ut... Ska bli spännande att se vad jägaren kommer hem med till grytan! Jag har cyklat hem från jobbet, det gick jäkligt snabbt, blåser jättemycket och snöar. Håller på med hemtentan, all tid behövs som vanligt. Ha det gott, lycka till med ert, "klapp kattu"/kram ac

2011-02-08 @ 10:36:40
Postat av: Sandra

Det där såg riktigt smaskigt ut!!! O brysselkål som är min favorit! =)

2011-02-09 @ 09:52:24
URL: http://sandranielsen.blogg.se/
Postat av: pappa

Det där ser gott ut. Man blir riktigt sugen. Grattis till jobbet i sommar. Vi ses på lördag.

Kram från pappa

2011-02-14 @ 12:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0