Åhhhh...

...vad det är tråkigt att plugga till tenta. Speciellt när det handlar om statistik! Istället gör man en massa annat, t.o.m att betala räkningar är roligare.. Jag har iaf skickat iväg ännu en jobbansökan och det är ju ändå något vettigt. Hoppas jag får nått jobb denna sommaren annars blir det skralt i kassan....!

Imorgon ska jag till regementet och kolla hur Jonas bor i veckorna och träffa de andra soldaterna och deras respektive. Jag hoppas det blir roligt och att man träffar någon annan trevlig flickvän som man kan dela erfarenheter med när Jonas ska iväg. Annars har jag ju alltid min "gräsänkevän" Anna :) Jag har nog inte skrivit det innan men J kommer åka till Afghanistan denna våren.. Ska "bara" vara borta 2 månader men det är ju ett orolig land och det känns lite jobbigt.

Kommentarer
Postat av: Liza

jag veeeet... Supertråkigt verkligen! Jag borde ha gått till bibblan för att ha fått något gjort idag men det är ju så skönt att sitta hemma i myskläder! :)



Det blir nog inga problem att få jobb Louise! Det kommer ringa nån snart, det är jag säääker på! Vad var det för nåt jobb du har sökt nu då?

kraaaam!

2011-02-11 @ 15:35:24
Postat av: Sandra

såg du hela? Man blir så arg!! På henne men även på rättssystemet! helt sjukt att de lät henne gå fri i väntan på rättegång!

2011-02-12 @ 18:31:40
URL: http://sandranielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0