Framtiden...

..kommer snabbare än man tror. Nu har jag bara 2 veckor kvar på sommarjobbet och sen en vecka ledigt innan sista terminen i skolan börjar... Oj oj oj hur kan det ha gått så snabbt!? Det är så många beslut som ska tas till hösten. Vi ska flytta, så måste alltså hitta en ny, fin lägenhet i en annan stad, måste börja söka jobb trots att jag inte riktigt vet vad jag vill jobba med (inom sjuksköterskeyrket alltså). Får nästan lite ångest när jag tänker på det...Samtidigt som jag nästa stund tycker det ska bli jättespännande att flytta till ny stad och börja jobba på riktigt..Jag är lite kluven. Dessutom får jag mycket närmre till mina gamla kompisar när vi flyttar men på samma gång blir det ju desto längre till alla mina nya kompisar som jag fått under studietiden! Jag hoppas iaf att sista terminen blir den bästa av dom alla!

Kommentarer
Postat av: ann-christine hellström

Hej! Jadu, det går fort! Lycka till med jobb-sök och bostadsletande! Sen hoppas jag att du får en skön ledig vecka innan allvaret börjar igen. Jag har halva semestern kvar, premiärdopp i förrgår som först, har ju varit lite taskigt väder... Badat i Ljugarn idag flera gånger, typ 22 grader. Ha det gott/kram ac

2011-08-03 @ 22:31:28
Postat av: Anonym

Haha ja snart kommer de nog en bild på de :P Är bara inte helt klart än, lite seeeg e ja :P Ses snart!!!!!!! =) <3

2011-08-22 @ 21:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0