Sommarvärme och lov?

Åh va skönt väder det är just nu! Solen skiner och man kan sitta i linne utomhus, så underbart! Idag träffade jag min uppsatspartner Lina i biblioteket för att förbereda inför opponeringen och responderingen på c-uppsatsen som vi ska ha på onsdag, tänk va snabbt det har gått nu i efterhand med uppsatsen!

I eftermiddag ringde sedan Liza och undrade om jag ville komma med henne ut på gräset och sola lite och hur kan man tacka nej till det? Så vi satt en stund i solen och pratade och drack kaffe. Väldigt mysigt, jag längtar till den "riktiga" sommaren! Ska ju dock jobba hela sommaren men lite sol och bad ska man väl kunna klämma in.

Dessutom som "grädde på moset" så är Jonas ledig fr.o.m onsdagkväll denna veckan till måndag v. 18! Då börjar även min nya kurs så förhoppningsvis kan jag vara lite ledig med Jonas om inte vi får göra allt för mycket ändringar på uppsatsen efter opponeringen..Får se om vi klarar av att bo tillsammans så länge nu när vi vant oss vid veckopendlingen...;)

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det skall nog gå bra skall du se ;)

2011-04-18 @ 21:13:53
Postat av: ann-christine hellström

Hallåj! Låter ju härligt alltihop!! Lycka till i morgon :). Vädret här också fantastiskt, och vilken otrolig måne det var i går kvälls när jag gick hem från jobbet vid 22-tiden! Håll utkik... Soliga vårhälsningar från Visby/ac

2011-04-19 @ 16:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0