Grabbhelg...

Igår kom Jonas gamla kompisar från ön...5 killar och jag i en tvåa på 54 kvadrat.. Det är roligt att dom kommer och hälsar på J men samtidigt ganska skönt nu när de åkt igen ;) Lilla missen tyckte nog också att det blev tyst och lugnt när de åkte, nu ligger hon utslagen i soffan och sover. Nästa gång de kommer får jag och J ha hus! Men de har ändå skött sig ganska bra tycker jag, städat och diskat efter sig. Nu sitter jag och väntar på pizzan som J ska hämta, det ska bli gott!

Överraskningen som vi tjejer fixade för Liza när hon fyllde år var en kväll med först bowling, sedan drinkar på en bar och tillsist mat och öl på restaturang! Riktigt trevligt och jag hoppas Liza var nöjd!

Kommentarer
Postat av: Liza

Liza var hur nöjd som helst!! :) Så himla mysigt var det, bästa dagen på väldigt länge!

Ni är bäst!! ♥

2011-04-04 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0