Uppladdning till tenta och examensfest

Nu har jag laddat upp med en macka och en kopp kaffe inför terminens sista tenta. Är nervös som vanligt men alla runt om mig säger att det kommer gå bra så jag litar på dem ;) Den jäkla skittentan gör dessutom att jag kommer missa min systers examen! Efter 4 år är hon nu färdigutbildad döv-blindtolk! Känns som att det var igår hon startade sin utbildning...Känns inte alls kul att jag missar det men naturligtvis ska vi åka ner i eftermiddag till festen så lite firande blir det ju allt :)

Så jag säger GRATTIS till dig syrran!!!! Det är du värd efter allt slit :) Men jag antar att det kommer vara jobbigt också att veta att skoltiden med kompisarna är över.. Nu börjar vuxenlivet, eller hur var det nu igen ;) (min syster är 31) hehe. Men vi ses i eftermiddag och då blir det fest! :)

Kommentarer
Postat av: sis

Tack kära du! Vi ses sen o då blir det fest! puss & kram.

2010-06-04 @ 07:30:07
Postat av: Anna

Lycka till på sista tentan! håller tummarna och ha så kul på examensfesten!

Hoppas vi kan ses i sommar!

2010-06-04 @ 09:49:54
Postat av: Till Anna

Hoppas din termin också har gått bra! Ja det tycker jag absolut om ni ska neråt här i sommar :)

2010-06-04 @ 10:01:49
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Anna

Har en vecka kvar och har min sista examination nästa fredag! Hoppas tenten gick bra.

Jag kommer att vara i växjö hela sommaren, vore kul att ses. Kanske grilla någon kväll. vi kommer bo i Mattias föräldrars lägenhet på telleborg så det är inte så långt bort!

Kram

2010-06-04 @ 19:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0