The many adventures of the flying cat Gizmo!

Det har hänt många spännande saker för missen den senaste tiden som jag tänkte dela med er genom lite bilder. För några veckor sedan hängde vi upp ett snöre i taket och fick henne att göra fantastiska konster! :)

Vi började lite lätt i soffan.


Sedan gick vi över till lite mer avancerade konster ;)




Sedan blev hon lite trött och fick ta igen sig. Lägger in en skön bild på när hon imponerat/avundsjukt kollar in svärmors stora muskler också ;)


Men äventyren är inte slut där, åh nej. För idag när det äntligen var lite sol ute så tog jag och jonas med oss en filt, varsin bok och katten med ut och la oss på gräsmattan. Knappt hade vi satt oss innan en koltrast dyker ner mot katten som för att attackera. Vi skrattade lite och antog att hon måste ha ungar i närheten men hon nöjde sig inte med ett skrämselförsök utan fortsatte flera gånger! Stackars katten blev ju livrädd och vi fick flytta oss längre bort. T.o.m när vi flyttat oss attackerade hon en gång till innan hon gav upp. Gizmo blev så rädd att hon sen inte vågade ligga själv utan tvunget ville in innanför våra kläder trots att det inte såg speciellt skönt ut!





Den dumma bråkstaken!





Kommentarer
Postat av: sis

Hahaha! Bra bilder :D

2010-06-17 @ 09:17:14
Postat av: ach

...hahaha... jisses vilka kul bilder! Men jag tror inte det är en koltrast, de har inget vitt... Jag förstår att hon blir impad av svärmor :)

Ha en bra helg!

2010-06-18 @ 22:25:53
Postat av: Mostar Maria

Förskräckligt roligt! Andreas tycker Gizmo är en riktig catwomen, Pontus tror att det är fejk och att ni kastar omkring m kattstackaren i luften... He he. Elias är i Hörsne vid flickvännen (Louise!) o Börje kör sin gula buss. Själv skickar jag många kramar till er, syns vi snart eller?

2010-06-19 @ 19:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0