Helsingborg

Förra veckan tog jag och Jonas en tur till Helsingborg för att hälsa på min kusin Sandra och hennes sambo Mig..nej just det, Daniel var det ja (internt skämt som kanske inte bör förklaras här ;) ) Vi hade mycket trevligt! Vi fick börja dagen med att köpa en ny bikiniöverdel till mig eftersom Gizmo tuggade sönder den gamla...sedan åt vi och traskade ner till Grönängen (tror jag det hette) för att sola och bada. Det blev mitt första dopp i havet i år! Sedan gick vi hemåt för att duscha och göra vid oss och på vägen hem gick vi inom lite frisörer eftersom Jonas verkligen behövde klippa sig, när vi kommit till den 3:e eller 4:e frisören hade priset sjunkit från 450 till 150..ganska stora skillnader i pris! Jonas slog till hos den sista. På kvällen turade vi över till Helsingborg för att äta och dricka öl, jättemysigt!

Dagen efter fick jag och Jonas lite sovmorgon medan "värdparet" gick och köpte frukost. Sedan traskade vi iväg till Tropikariet som Jonas hade sett fram emot sedan vi satt på tåget till Helsingborg...:) Det var riktigt roligt och djuren var sååå söta! Jonas fick många riktigt bra bilder, lägger upp några av dem för att visa:














Kommentarer
Postat av: Sandra

Var riktigt mysigt att ha er här!!! Får vi göra om i höst me :D Kraaam

2010-07-23 @ 21:48:07
Postat av: Liza

Vad mysigt!! Fina bilder också!

Jag kaaanske kanske kommer till Växjö till helgen, för jag kaaanske kanske ska tävla i Halmstad på lördagen men har inte riktigt bestämt än :) Isåfall hoppas jag ni kan ses en liten stund på fre kväll kanske?

Och hihi, "göra vid oss"! ;D

2010-07-27 @ 09:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0