Vårterminen

Plugg-motivationen får gärna infinna sig nu vilken dag som helst för herregud vilken kurs som ligger framför mig just nu...! Vi ska lära oss dom vanligaste sjukdomarna just nu och det är föreläsningar varje dag om nya sjukdomar. Om 3 veckor ska vi sedan ha en läkemedelsberäkningstenta, veckan efter en muntlig tenta då vi får varsitt patientfall som vi ska beskriva för en lärare och en läkare, och veckan efter det en stor skriftlig tenta på alla sjukdomar. Så jag har att göra de kommande 5 veckorna..Men som jag skrivit tidigare är inte motivationen på topp så jag hoppas det ändras snart!

Syrran var här igår och hittade då en annons på 3 kattungar som jag missat när jag själv letat. Så jag mailade och fick svar idag på att det finns en kvar, hon ska skicka bild så jag går spänt och väntar på att den ska komma! Förhoppningsvis är han riktigt söt och vill flytta hem till oss :)

Kommentarer
Postat av: sis

Va kul!! Hoppas det är ngn som kan passa. Ni kan kanske köra o titta på den till helgen :)

Kram.

2010-01-20 @ 19:56:20
Postat av: Helen

Lycka till med plugget .

Jag hoppas ni får tillökning snart då av något litet gulligt.

Kram

2010-01-20 @ 20:25:18
URL: http://famstenstroms.blogg.se/
Postat av: Anna

Hoppas att du hittar motivationen... vet hur du känner.. kämpa på... du får har en mysig katt att se fram emot som belöning.

Kram på dig!

2010-01-20 @ 22:06:48
Postat av: Linnéa

Låter mysigt med en liten kattunge!

Lycka till med plugget också. I know you can do it! :)

Kram Linnéa

2010-01-21 @ 14:28:33
Postat av: Liza

Håller tummarna för kattungen idag!!

2010-01-24 @ 13:45:13
Postat av: Liza

BILDER, BILDER, BILDER, BILDER!!!!! :)

2010-01-24 @ 19:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0