Helg

Jaaaaaa! Äntligen är jag klar med hemtentan och kan vara ledig i helgen! Ska dock läsa igenom den en gång till innan inlämning på tisdag. Det känns underbart skönt! Imorgon kan jag därför unna mig en vinkväll med tjejerna. Det ska bli väldigt trevligt! Dessutom jobbar Jonas hela helgen så jag får passa på att ha lite skoj innan måndag då nästa termin börjar. Då börjar jag mitt 2:a år på utbildningen, känns konstigt. Detta 1:a året har bara flugit fram. Eller tja... nu ljög jag kanske lite för halvåret då Jonas var borta var ju faktiskt ganska segt...Ja nu jag när tänker på det så vet jag ju att dagarna faktiskt verkligen kändes som evigheter. Men det är konstigt det där att i efterhand känns det som att tiden gick fortare än den gjorde.

Kommentarer
Postat av: ach

Grattis, du e duktig du :) Det är rätt, kalasa med tjejerna nu, det är du värd! Kram på dig och er o ha en trevlig helg önskar jag som också jobbar/ach

2010-01-15 @ 18:31:02
Postat av: H

Gud så skönt att vara klar!

Hoppas du får en trevlig helg!



Kram

2010-01-15 @ 18:37:54
URL: http://grasankan.blogg.se/
Postat av: Anna

Skönt med ledig helg... skrev också tenta i dag så nu ska jag också njuta av ledig helg...

Kram på dig!

2010-01-15 @ 22:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0