Uppgiven

Ursäkta min bedrövliga uppdatering här men det finns ingen tid.. Mitt liv består just nu endast av föreläsningar och plugg.. Ändå så vet jag att min chans att klara hela tentan är minimal. Det gör att jag känner mig ganska uppgiven. Det hade varit en sak om jag hade struntat i att plugga men när det är allt jag gör och jag ändå inte känner att jag klarar det så känns det ganska hopplöst! Imorgon är det läkemedelsberäkningstenta. Jag hoppas jag klarar den men annars är det inte hela världen jag är mer orolig för den stora muntliga och skriftliga delen av sjukdomarna.

Nej nu får jag väl gå tillbaka till mina tjocka böcker igen.. Jag behöver kanske inte berätta vad min helg kommer att bjuda på. Hoppas ni får det betydligt mysigare!

Kommentarer
Postat av: Anna

Aldrig kul med så mycket plugg... Ska hålla tummarna för dig!

Kämpa på!

2010-02-04 @ 22:05:11
Postat av: ach

HEJ!

Prova att tänka tvärtom Louise: Jag kommer att klara det, det kommer att gå bra!

Kram o lycka till/ach

2010-02-06 @ 12:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0