Sugmärke = fjortis

Jag har fått ett sugmärke på halsen! Av katten!!! Hon brukar "sutta" på min arm på kvällen innan hon somnar och på morgonen när hon vaknat. Hon tror kanske jag är hennes mamma ;) Och igårkväll var inget undantag förutom att hon då låg och slickade mig på halsen och mös. När jag sedan skulle gå och lägga mig såg jag att jag hade fått ett stort sugmärke! Jonas höll ju på att bryta ihop av skratt! Nu kan jag inte visa mig bland folk utan sjal eller halsduk ;)


Såhär mysigt hade vi innan jag fick se sugmärket på halsen!





För övrigt vill jag bara berätta att jag blev godkänd på min muntliga tenta som jag hade igår! Känns fantastiskt skönt att kunna lägga den bakom sig! Tyvärr kan jag ju inte riktigt andas ut än eftersom jag har en stor skriftlig tenta nästa lördag så jag har pluggat hela dagen idag. Ändå känns det inte som att jag kommer någon vart.. Imorgon ska jag bestämma mig för vilka delar jag satsar på att klara, resten får jag ta på omtenta-tillfället.

Kommentarer
Postat av: ach

hahahahahahahaha, det var riktigt kul :) Bra att ha en katt att skylla på hehe! naj du, hon tror nog du är hennes mamma, de kan bli lite knepiga om de kommer från modern tidigt. Lycka till iaf!! Hon är ju för himla söt, ser riktigt tuff ut!

Kram o trevlig helg/ach o svenne insnöade gutar

2010-02-13 @ 17:30:56
Postat av: Liza

Hahahaha, säääkert att det var Gizmo! ;)

Riktigt söt är hon iallafall!

Nu ska jag snart traska till dig så vi ses snart:)

2010-02-13 @ 19:12:20
Postat av: Lina

aah, louise. har du pluggat hela dagen? nu har jag panik!! haha, ta ledigt nu så jag kommer ikapp! ;)

2010-02-13 @ 19:17:21
URL: http://lct.blogg.se/
Postat av: helen

Ha ha vilken rolig katt du har.

Hoppas du får en mysig alla hjärtans dag.

Kram

2010-02-14 @ 11:51:05
URL: http://stenstroms.blogg.se/
Postat av: sis

Naaaw bebisen...Ang tentorna så ser du ju själv att du inte behöver stirra upp dig!

Puss&kram.

2010-02-14 @ 15:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0