Plugg plugg plugg!!!

Idag var jag uppe med tuppen, nåja med Jonas iaf när han skulle gå till jobbet. Vilket innebar klockan halv 7! Jag tog en snabb dusch för att vakna till liv, åt lite frukost och sedan satte pluggandet igång klockan 7!!! Jag behöver kanske inte berätta att mitt liv inte är så kul just nu..

Jag har iaf lyckats vara ganska effektiv. Jag är nu klar med sammanfattningen om allt utom infektionssjukdomarna som jag funderar på att skita i och göra vid omtentan. Imorgon ska jag börja plugga in allt och jag hoppas att så mycket som möjligt fastnar i huvudet!

Nu börjar jag bli ganska trött i huvudet och funderar på att ta en paus med lite fil och flingor. Kan ju även berätta att jag fick rosor av Jonas igår på Alla Hjärtans Dag :) Och han har lovat att sköta handling, matlagning och städning denna veckan vilket jag är väldigt tacksam för! Jag har världens bästa sambo :)

Kommentarer
Postat av: Moster Maria

Lite uppmuntrande hejarop ifrån Ala/Gotland! Bra att du får stöd ifrån dina två "sambosar", kul med sugmärke från fel sambo... Kramar

2010-02-15 @ 21:12:22
Postat av: Liza

Vad gullig han är! :)

Vi hörs & syns sen!

2010-02-16 @ 10:10:12
Postat av: Lina

haha, Kissie, brukar jag faktiskt inte läsa men blondinbella är väl inte så tokig ;) Plugga med dig nu! Ska du på tentafesten på lördag förresten?

2010-02-18 @ 18:43:31
URL: http://lct.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0