Tisdag

Idag var jag uppe med tuppen vid 7 för att ringa min praktikplats, bara för att få reda på att hon jag skulle prata med inte kom förrän vid 10... Så jag gick och diskade lite sen la jag mig i sängen en timme igen. Fick tag på en av handledarna vid 10 iaf och fick reda på att det skulle komma ett brev på posten med information. Och mycket riktigt så låg där ett brev i eftermiddags.

Sedan har jag också försökt komma ikapp med lite läsning, vilket gick sådär.. Vid kvart i 4 skulle jag klippas och färga utväxten. Det tog 2 timmar och en kvart! Men det brukar ta lång tid, är väl så när man har mycket hår :)

Nu ska jag traska över till Liza, vi ska se premiären av Idol och skratta tillsammans åt de som sjunger falskt. Nu när jag läste meningen jag precis skrev så lät det ju riktigt elakt, men ja, ni förstår vad jag menar. :)


Kommentarer
Postat av: H

så typiskt! Skönt att du kunde lägga dig i sängen en stund till! :) Vad tyckte du om Idol då? Jag tycker det är för mycket runt omkring, för mycket prat och för lite tid som man får se sång!

2009-09-09 @ 17:06:40
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Till H

Håller helt med dig angående Idol!! Dom borde visa fler som sjunger istället! Hoppas det är bra ikväll efter fotbollen.

2009-09-09 @ 20:01:32
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0