Tillbaka i vardagen

Så, nu är jag tillbaka i vardagen och skolan igen. Dagarna går och jag hinner inte reflektera så mycket. Men det är ganska skönt, så slipper man grubbla. Denna terminen ska vi ju ut på praktik och det närmar sig med stormsteg. Det ska bli roligt men tyvärr blev det inget byte av praktikplats så det blir till att åka LÅNGT varje dag!

I helgen kommer svärföräldrarna hit med lite möbler och saker från Jonas gamla rum. Ska bli skönt att kunna komma lite mer iordning men ännu är det mycket kvar innan lägenheten är klar. Sedan på lördagkvällen ska jag på fest hos en tjej i klassen som fyllt år.

Men det är ju några dagar kvar innan helgen så idag blir det lite mer föreläsningar (jag är bara hemma över lunchen just nu), plugga hemma imorgon och sedan en gruppövning på fredag.

57 dagar kvar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0