Tiden rullar på

Jag fick min efterlängtade sovmorgon idag! Trots att jag egentligen inte borde tillåtit mig att ta den, jag har så sjukt mycket jag måste läsa till skolan som jag ligger efter med...

I fredags var jag på kräftskiva hos pappa med släkten, jag drack en cider sen gick jag över till vattnet eftersom jag skulle köra hem en bil dagen efter. Så jag är nu stolt billånare ;) Ska ha den i 5 veckor nu över min praktik. Vilken frihet det är att ha bil! Kunna åka vart man vill när man vill, köra och handla på billigare ställen än ica osv. Nackdelen är ju dock att det inte är så billigt med skatt, försäkring, bensin och eventuella reparationer..

Nej nu måste jag sätta igång med dagen så jag får något klokt gjort!

Kommentarer
Postat av: Liza

Ååh vad kuuul, roadtrip snart då!! :D

Vad är det för bil egentligen?

Skönt att inte vara bakis va? :)

Syns imorn!!

2009-09-13 @ 13:38:14
Postat av: Till Liza

Ja det kan vi göra :) Det är en combi så chila får med plats ;)



Riktigt skönt att slippa bakisdagen men jag var rätt trött ändå pga lite sömn..



När kommer du hem idag?

2009-09-13 @ 14:19:51
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Liza

Åh vad kuuul!! :D

Nu är jag ju hemma, men det vet du ju redan!

Du får lägga dig tidigt ikväll, den här veckan blir det väl många tidiga mornar!

Syns imorn!

2009-09-13 @ 19:17:08
Postat av: Lizaaa

Jaaaaa, han köpte den av en kompis för 500:- bara! :) Himla rolig faktiskt, just att den ser ut som en "riktig" också!



Vad bra! Det måste ha varit nåt knäppt med det inlägget. lustigt!

sov gott!

2009-09-13 @ 21:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0