Teaterapa

Gick upp tidigt idag igen för en kommunikationsövning i skolan. Men tydligen var schemat ändrat idag så jag och 4 andra tjejer var 45 minuter för tidiga...drygt! När vi väl startade så gick övningen ut på att vi skulle öva samtal med patienter och anhöriga och se hur kroppsspråk och ansiktsuttryck osv användes. Vi skulle alltså spela teater, jag som är så fantastiskt bra på det..eller inte! Jaja jag spelade iaf en 5-årig dotter som hade lite svårt att sitta still, för att distraheras fick jag rita lite vilket resulterade i en mycket fantastisk teckning av mig själv (som barn), min mamma (Liza som spelade mamma) och den stygga doktorn (Lina som spelade sjuksköterska). Lina har nu lovat att spara teckningen, rama in den och sätta upp den på väggen hemma ;)

Det var ganska roligt att se alla andra också i olika roller som bl.a. förvirrade, dementa och mammor som la sig i för mycket i sina barns liv. :)

Men nu ska jag nog gå och sova lite så jag orkar med resten av dagen.. jag är verkligen ingen morgonmänniska!

Kommentarer
Postat av: Lina

haha, du får sova så gott! Och ja, jag lovar att spara den ;) hha

2009-09-10 @ 14:56:33
URL: http://lct.blogg.se/
Postat av: Liza

Hihi, du passade bra som femåring :D :D

Höll ni på länge sen eller??

Nu är jag på öland, tittar på idol just nu, he he!



Hur gick träningen idag? Var det jobbigt?

kraam!!

2009-09-10 @ 20:42:52
Postat av: H

Du har haft taskig tajming med tiden på sistonde! Hoppas du sover gott! :)

2009-09-10 @ 22:26:52
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0