Sovmorgon tack!

Jag fick en kommentar här på bloggen om att jag haft lite dålig tajming med tiden på sistone.. Och ja, verkligen! Vad hände då imorse..? Jo jag skulle upp och tvätta, tvättiden började 9.00 så jag sorterade all tvätt igår för att jag skulle kunna gå upp 5 minuter innan och gå direkt ner till tvättstugan. Tror ni inte vaktmästaren sätter igång med trädgårdsarbete 7.30!?! Och det var inte plocka ogräs precis utan det måste varit en gräsklippare eller en trimmer eller något sånt!

Jaja..nu ligger första maskinerna i iaf så jag får väl försöka ta tag i dagen fast att jag är trött.. Ikväll är det kräftskiva igen men innan dess måste jag plugga en hel del!


Kommentarer
Postat av: carro

haha,. ja, jag mejlade och frågade och så var det. Och det var tydligen den nya upplagan vi skulle ha.. Störande att de inte ändrar titeln då, efter som boken är helt omarbetad och inte heter samma sak längre :P

2009-09-11 @ 12:32:36
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: carro

Ja, enligt henne var den det! Det är den jag har iaf..

2009-09-11 @ 12:57:08
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: Liza

Nää vad surt!! Men jag vet, det låter som faaaasiken när de drar igång ju!



Köpte du lagarna igår? Är det den som kostar 150 spänn alltså? Läste nåt om det på fb.

Ha så kul ikväll och drick inte för mycket, ha ha ha ha ha ha! :D

2009-09-11 @ 14:05:05
Postat av: Till Liza

Jag kan inte kommentera på din blogg!



Ja sandra hade köpt den men jag gör det på måndag. Step var kul, lite svårt att hänga med ibland bara ;)



Du, det blir max 2 öl idag!!! ;)

Kram

2009-09-11 @ 14:24:51
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Liza

Lustigt, jag kunde inte heller komma in på den sidan!!

Guuud vad mycket pengar. Vi sa ju att vi trodde att den skulle kosta lite, men 150?! Jisses!



Hahaha, vi får väl se :) Ha så trevligt iallafall!

2009-09-11 @ 15:44:34
Postat av: diana ♥

Så söt header!! Var gärna med o tävla i min blogg :D

2009-09-12 @ 21:00:14
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0