Lördagsutflykt

Idag åkte jag och Liza på utflykt i min röda räser(racer)bil.



Vi åkte till min praktikplats för att jag skulle lära mig vägen så jag hittar dit på måndag och sen åkte vi till maxi, citygross och en mattaffär. Utanför citygross så stod en stor scen uppställd och vi hörde någon som sjöng så vi gick dit och tittade. Det var minsann Erik Linder som varit med i Talang som uppträdde. Vi lyssnade på en låt och sen skulle det tydligen vara skivsignering inne på mediamarkt men så intresserade var vi inte så vi gick och handlade mat istället.



I mattaffären köpte Liza en fin ljusgrå matta som även jag fattade tycke för så när vi kom hem fick jag låna hennes matta för att se om den passade i min lägenhet. Jag tyckte den passade ganska bra så imorgon ska jag tillbaka och köpa en egen ;) Vad tycker ni?

  

Kommentarer
Postat av: Liza

Reeeektigt snygg matta alltså!! :D

2009-09-19 @ 20:22:46
Postat av: sis

ser mkt fint ut =)

2009-09-21 @ 09:11:16
Postat av: Helen

Hejsan.

Tycker att mattan är jättefin.

Kan jag lägga till din blogg som länk på min sida om F resa till Afghanistan.

Jag hoppas att dom 47 dagarna som är kvar går jättefort så att ni får vara tillsammans igen .

Tyvärr börjar ju min väntan när din slutar .

Fina bilder han har tagit ifrån Kosovo.

Man kan ju inte annat än känna sig lite stolt över killarna också.

Ha det bra.

Kram

2009-09-21 @ 18:37:10
URL: http://famstenstroms.blogg.se/prov

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0