Helgen

Så var helgen över och en ny vecka har börjat. I lördags kom svärföräldrarna med möbler och grejor som va Jonas. De hjälpte även mig med att skruva upp gardinstänger och sätta upp lampor vilket jag är mycket tacksam för! Ska försöka lägga upp lite bilder på bloggen snart så Jonas får se hur det blev men har inte riktigt hunnit få ordning än...

På kvällen var jag sedan på tjejmiddag/fest. Det var mycket trevligt trots att jag nog fick ett par glas för mycket...vilket kändes av igår! Nu får det nog dröja ett tag innan det blir fest igen..

Denna veckan ska jag bara till skolan 2 dagar men jag har att göra ändå.. Borde läsa en del kurslitteratur, packa upp Jonas saker, ringa min praktikplats (försökte imorse men hon var inte där så ska ringa imorgon istället) och nu idag ska jag in till stan och hämta min telefon som varit på lagning och ta en fika med en klasskompis.

Hade ännu ett långt samtal med Jonas igår, mycket trevligt! Jisses vad jag älskar den pågen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0