Helg!

Så var det äntligen helg igen! Jag var duktig och gick och handlade direkt efter skolan så nu i eftermiddag ska jag försöka mig på att baka lite och städa inför svärföräldrarnas besök. Dagen i skolan var ganska givande faktiskt, man fick en större inblick i vad det är jag ska syssla med i framtiden. Vi har bl.a. övat ankomstsamtal, det är krångligare än man kan tro och lätt att missa något.

Igår kväll hade jag och Jonas ett LÅNGT samtal på 2,5 timmar. Det var mycket som kom upp då men det var oerhört skönt. Även om det pratades en del tråkigheter så kändes det väldigt bra efteråt och nu går vi vidare från det. 56 dagar kvar, eller är det 55? Jag får springa ut i köket och kolla i kalendern sen ;) Trevlig helg till er alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooooj vad länge ni pratade! Fick du inte kramp i armen? hihi!



Tyckte också lektionen var bra, men guuud vad mycket det var att fråga om, fast man lär väl sig vad som är relevant.

Syns imorn! Vi går väl dit ihop va? :)

2009-09-04 @ 19:13:58
Postat av: johanna

visst är det skönt o ha ett sånt långt samtal ibland. Dagarna går fort nu=) Själv får jag ju hem gubben på en snabbvisit på torsdag och det ska bli så skönt. Behöver verkligen ett litet break nu o lite hjälp o lite kramar o gos. Hoppas du får en bra helg.

Kramis

2009-09-05 @ 09:20:05
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: Till Johanna

Ja det är skönt när dom har tid att sitta så länge, ofta så blir det ju max 30 min för sen måste han göra något annat...



Va skönt för dig att han kommer hem snart! Jag hoppas ni får det mysigt :)

Kram

2009-09-05 @ 10:48:00
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0