Har jag nått botten nu?

Jag vet inte vad som har hänt.. De senaste 3 dagarna har jag nästan gråtit konstant. Utåt är jag glad men så fort jag kommer innanför dörren känns det piss.. Känns lite som första gången han åkte. Det låter säkert jättelöjligt eftersom detta är sista perioden och jag borde vara glad och jag kan inte förklara det själv. Känns som att all ork bara gått ur mig och jag vet inte hur jag ska orka den sista tiden.

Jag är ganska dålig på att prata om mina känslor så jag skrev ett långt mail till Jonas idag och förklarade. Fick ett långt svar tillbaka och även om det känns lite bättre så är det långt ifrån bra. Jag vet att det inte hjälper att klaga men jag var bara tvungen att skriva av mig. Det enda alternativet är att klistra på leendet igen, bita ihop och kämpa på vilket jag kommer att försöka göra.

46 dagar kvar vilket motsvarar ca 7 veckor eller 1104 timmar eller 66240 minuter eller 3974400 sekunder...

Kommentarer
Postat av: carro

Skickar en kram!

Du vet att vi alla bryr oss och lyssnar mer än gärna om du vill prata, om vad som helst! :)

Vad det än är så hoppas jag att det löser sig till det bästa!

KRAM!

2009-09-14 @ 20:02:46
URL: http://cherrybabe.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hej! Jag heter Hanna och har hittat hit genom invidzonen, jag ville bara säga att känner igen mig så väl i det du skriver. Jag har också haft en period då jag bara grät och grät och med känslan "om jag ska klara det här måste jag rycka upp mig- men jag orkar inte rycka upp mig!" Ja, det här kanske inte får dig att må bättre, att höra hur dåligt jag har mått, men min poäng är att det verkligen är berättigat att må dåligt för det är inte lätt! Det är klart känslorna måste komma ut någonstans, sen att man kanske inte kan kontrollera dem eller förstå fick i alla fall jag bara lov att acceptera.. Ta hand om dig! Kramar Hanna

2009-09-14 @ 22:04:53
Postat av: H

Du får skriva om dina känslor så mycket som du behöver! Jag kommer alltid att lyssna på dig om du behöver mig! Jag kommer garanterat behöva dig när M åker i december!



du, bäst är nog att räkna dagarna va? Sekundrarna var så många!!! :) Kram

2009-09-15 @ 16:09:38
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: Louise

Tack för era snälla kommentarer! Jag försöker så gott jag kan att jobba mig upp till en positiv känsla igen.

2009-09-15 @ 17:51:06
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Lizazazazazazazazazaza

Usch vad tråkigt.. Hoppas att du mår bättre snart vännen!! Du får gärna höra av dig när du vill, vet du va? Jag är ju inte Jonas förstås men kanske kan babbla på lite så att du får annat att tänka på, om du känner att du är på väg att bli ledsen igen. Jag är bara ett stenkast bort - beroende på hur långt du kastar förstås :D



Såg din bil här utanför nyss, lovar att hålla koll på den :)

Nähä, nu är nog reklampausen i idol slut!

Hoppas att det gick bra att handla!

massa kramar!

2009-09-15 @ 20:18:43
Postat av: ach

Hej!Lilla gumman, det verkar som du har det riktigt jobbigt. Du kan alltid ringa o prata, hoppas du känner det. Jag vet att det är många dagar kvar tills Jonas kommer hem, men innan dess skall du ju göra en massa. Tex ha praktik. Det är nog bra att du får något att koncentrera dig på. Kram/ach

2009-09-15 @ 21:30:53
Postat av: sis

Kom ihåg att det är OK att må dåligt ibland! Man kan inte alltid vara på topp. Man får lov att vara ledsen några dagar o sen vänder det kanske lite igen. Som ach sa så börjar ju praktiken snart o då får du lite annat att tänka på. Böla o kryp upp i soffan med ett stort choklad o dra filten upp under hakan. Så mår du bättre sen :) Love you sis!

2009-09-16 @ 20:18:59
Postat av: johanna

Vännen vad jobbigt. HAr ju oxå varit där och tyvärr haft ett par såna dagar nu när mannen är hemma. Börjar gråta för allt o inget. Snart åker han ju iväg igen och det kommer nog bli tungt eftersom jag inte är så superpigg längre. Hoppas verkligen dagarna blir bättre för dig men ibland behöver man ju sina deppdagar för att ta sig upp igen=) Skicka styrkekramar till dig och önskar dig en bra dag. Kram

2009-09-17 @ 07:10:20
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0