Bilder från Kosovo

Idag är det 4 veckor sedan Jonas åkte tillbaka efter sin andra leave. Och 6 veckor tills han kommer hem igen. På måndag börjar min praktik som jag ska ha i 4 veckor och jag hoppas den tiden kommer att gå fort!

Ett av Jonas stora intressen är fotografering och redigering av bilder. För en tid sen så gick hans kamera sönder nere i Kosovo så han passade på att köpa en ny. Igår fick jag lite bilder som han tagit med nya kameran. Tänkte lägga upp dom här och visa er. Om det är någon som undrar så är det självklart mig som han sitter och tänker på i sista bilden! ;)













Du är så duktig älskling!


Kommentarer
Postat av: Liza

Jättefina verkligen! Så fint ljus, bra djup och fina färger! Skoj skoj!



Hihi, och det är så klart att han tänker på dig på den bilden!! :)



Syns om drygt en timme för step!!

2009-09-17 @ 15:35:48
Postat av: H

fina bilder! :)

2009-09-17 @ 16:38:18
URL: http://muffinsprat.blogg.se/
Postat av: T

Visst är det kul att se bilder hur de har det där nere. Skoj att du delade med dig:)

Hoppas du mår bättre snart. Du kan alltid skriva av dig på msn om du vill. Tänker på dig.

Kram

T

2009-09-17 @ 17:34:37
Postat av: ach

Oj vilka fina bilder, speciellt den på humlan :)!!!

Den skulle jag ha kunnat ta! Mustiga bilder, kul o se mer sen. Så klart J tänker på dig Louise!

Kramar ti er båda från Visby/ach & svenne

2009-09-17 @ 19:43:31
Postat av: Ellinor

Louise... Du verkar så stark! Jag blir så glad att se hur lycklig man skulle kunna vara men kanske e det faktiskt lättare om man inte har barn som man e låst med och jobb, vänner , familj... Men så sjukt duktigt din man är att fotografera!!! Wow... Grym bild, den med dörren... Verkligen ett stort djup.. Ja jo jag e själv intresserad av foton så jag ser att han e verkligen duktig!!! Och du... Jag finns här om du skulle vilja för vi 2 e ju verkligen i ja, nästan exakt samma situation! Kram!

2009-09-19 @ 23:38:21
URL: http://ellinore.bloggagratis.se
Postat av: Hanna.

Snygga bilder :D

2009-10-09 @ 12:27:03
URL: http://hannakristinejervstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0