Trött trött trött

Det är bara måndag men jag är redan helt slut.. Såhär tidiga mornar är verkligen inte min grej.. Idag var jag faktiskt hemma ganska tidigt (15.00) men när jag kom innanför dörren gick jag rakt in och la mig i soffan och somnade. Som tur var ringde Jonas och väckte mig vid 18.30. Vi pratade till 20.00 sen var jag tvungen att köra till affären eftersom jag inte hade någon mat hemma. Tänkte att det kunde vara ganska skönt att handla så sent för jag antog att det inte skulle vara så mycket folk i affären men det var tydligen fler som hade tänkt som jag för kön var ganska lång..

IKEA ringde idag och sa att sängarna var klara att levereras. Första reaktionen var att jag blev jätteglad såklart sen kom ju problemet att jag inte kan vara hemma på dagarna just nu i.o.m praktiken. Jag blev ganska irriterad faktiskt! Hur kan man säga att man måste vara hemma en hel dag för att sängarna kan komma någon gång under dagen..?! Man måste väl kunna bestämma en mer specifik tid. Alla jobbar väl, det är inte så lätt att bara stanna hemma en hel dag för att ta emot något! Jag sa att jag fick återkomma, ringde Liza för att se om hon kunde öppna för dom men hon skulle vara i skolan på onsdag. Som tur är kan vi lösa det med att hennes sambo kan öppna för dom, Tack snälla! :) Så bilderna jag lovade Jonas från lägenheten får vänta till på onsdag så kan jag få med sängarna med :) (en liten rolig fotnot: Jag brukar kallas Lisa av min familj, min sambo heter ju Jonas och min kompis Lizas sambo heter också Jonas och vi bor i likadana lägenheter ;) hihi)

Trots att jag sovit bort hela eftermiddagen är jag fortfarande trött så nu blir det sängen. God natt!

25 dagar kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0