Tjejkväll och IKEA

Igår blev det en liten spontan tjejkväll hos mig med skitsnack, godis och idol. Vi träffas ju inte så mycket nu när en del av klassen är på praktik och en del är kvar i skolan. Så det var mycket trevligt!

Idag har jag varit på IKEA med mamma. Vi kom vid 10.15 och var inte därifrån förrän 14.45....Jag fick inte riktigt allt jag ville ha men i slutet höll jag på att få panik på alla människor så då bestämde vi oss för att ge upp. Jag kom dock därifrån 2000 kronor fattigare men desto rikare på nya fina saker :) Ska försöka få lite ordning imorgon och se om jag kan lägga upp lite bilder så du får se hur det blir Jonas. 

Nu är det dags att sova. God natt! 

Kommentarer
Postat av: Liza

Kuuul ändå, hoppas att du blev nöjd! Ska bli kul att se på alla nya fina saker sen :)

Vi hörs imorgon, ha en trevlig kväll!

Ps, varför har du en flytväst i bakluckan? Hi hi!

Jonas bil står bredvid din nu!

kramkram!

2009-10-05 @ 18:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0