Sönderstucken...

Har blivit stucken två gånger i vardera armen och en gång i fingret idag.. Så är det när man är sjuksköterskestuderande, då får man ställa upp med sina stackars blodkärl ;) Men så kan man ju passa på att kolla upp sitt järnvärde också, vilket var riktigt bra. Borde börja ge blod igen. Har gjort det innan men sen flyttade jag till ny stad så sen dess har det inte blivit av. Måste ta tag i det igen!

Imorgon ska jag skriva det sista på hemtentan så jag kan skicka in den och slippa tänka på det!

9 dagar kvar... (vi har gått ner på ental!! Jiiippiii!)  

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Hej babe. Vad roligt att Jonas snart är hemma. Är glad för din skull! Hoppas det blir bra med den nya lägenheten! Pusskram

2009-10-21 @ 23:58:51
Postat av: Anna

Ja det har vi! Om en vecka drar vi till Stockholm... skönt skönt!

2009-10-22 @ 08:23:55
Postat av: johanna

Så underbart att få hem honom för gott=) Lycka till med tentan.

Kram

2009-10-22 @ 09:21:33
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/
Postat av: H

allt är bara fint med mig! Ikväll kommer M hem och han ska få en välförtjänt natt för sig själv. Ingen H och ingen son! :)



Allt går bra på utbildningen? Snart kommer din soldat hem. Så härligt! Allt bra med dig med?

2009-10-22 @ 11:51:30
URL: http://muffinsprat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0