Dåligt med pengar..

Studielånet kommer på fredag så just nu gör jag allt för att få de sista slantarna att räcka. Därför blev det en tur till ica idag där man kunde köpa 3 pajer för 49 kronor. Så i veckan blir det mycket paj samt makaroner och köttbullar. Studentlivet är väl för härligt?! ;)

Idag kommer pappa och Lena. Pappa ska hjälpa mig att sätta upp mina hyllor och så körde dom inom IKEA på vägen upp och köpte sänglampor till mig och Jonas. Så dom kommer nog när som helst nu.

12 dagar kvar...  

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hej babe.

Paj e för mumsigt :)

Hälsa Thomas och Lena så mycket för mig och tacka för hjälpen.

Puss o kram

2009-10-18 @ 14:45:55
Postat av: ach

HEJ! Du ska få heta tips:blodkorv, fiskbullar, sallad m vitkål o apelsin...:)/ach

2009-10-18 @ 18:18:44
Postat av: maria

vet hur du har det. Anders åkte idag och det är inte kul. Nu är det hans tur att vara där nere i 6 månader

2009-10-19 @ 18:10:06
URL: http://iamaria87.blogg.se/
Postat av: maria

nej det gjorde jag inte men nu ska jag kolla upp den. tack

2009-10-19 @ 20:04:56
URL: http://iamaria87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0