Vad ska jag blogga om nu?

Det har varit lite dålig uppdatering här den senaste tiden. Men vad ska jag blogga om nu? Det jag har längtat efter så länge har ju slagit in nu...Pappa frågade häromdagen om vi låst in oss den senaste veckan eftersom jag inte hade hört av mig alls sen Jonas kom hem ;) Dagarna rullar på, jag går i skolan och Jonas har börjat söka jobb.

Det är ju väldigt många som bloggar om att de är gravida så jag och Jonas skämtade om att vi kunde blogga om vår längtan efter en katt-bebis ;) Vi har ju bestämt att vi ska skaffa katt men vill vänta tills efter jul eftersom vi ska vara på Gotland över jul och då inte kan ta med en liten misse.

Fick reda på igår att jag blev godkänd på min hemtenta, känns väldigt skönt! Imorgon är det seminarie och sedan skola på fredag igen. Jag längtar till helgen så jag kan ta det lite lugnt igen och dessutom ska jag träffa tjejerna för en liten "cykelfest". Vi ska festa och cykla runt till allas lägenheter eftersom vi ännu inte sett hur alla bor :)

Kommentarer
Postat av: ach

HEJ!

Kul att du skriver igen, undrar ju hur det går för er... Grattis till hemtentan, du är duktig :) Jag följer gärna kattbebistankarna...Andra tankar och händelser oxå. Tiden går, snart är det jul och vi ses. Cykla lugnt! Kramar till er från mi

2009-11-12 @ 21:13:06
Postat av: Helen

Ha ha jag känner igen mig, har verkligen bloggtorka just nu.

Grattis till hemtentan, måste kännas skönt.

Ha en skön söndag.

Kram

2009-11-15 @ 07:50:46
URL: http://famstenstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0