Skola

Det är fullt upp i skolan just nu! Vi har massor av grupparbeten och allt är så rörigt eftersom det är olika grupper hela tiden. Jag längtar verkligen tills nästa praktikperiod! Men idag blev jag och min ena grupp iaf äntligen färdiga med en analys av en intervju som vi gjort, känns skönt! Nu får vi bara hoppas att den blir godkänd med men i förra omgången var det bara 1 av 4 som blev godkända så vi får väl se...

I helgen hade jag och fem tjejkompisar cykelfest då vi cyklade runt till alla och festade. Alla skulle bjuda på varsin drink hemma hos sig och något tilltugg så när vi kom till sista anhalten var vi så trötta och mätta så vi orkade inte gå ut ;) Men trevligt var det! Ska försöka lägga upp några bilder från festen när jag har ork nån dag.

Just nu är Jonas hos sin vän Jonas och jag ska snart börja med maten. Sen blir det nog en lugn kväll i soffan framför tv:n. Kanske t.o.m en film. Vi har gått med i LOVEfilm eftersom vi fick ett erbjudande så förra veckan såg vi Max Payne och Righteous kill och denna veckan har vi fått hem Rallybrudar och Defiance.

Kommentarer
Postat av: ach

HEJ! Låter som en ganska behaglig tillvaro:) Ikväll har jag skrivit adresser i min adr-bok så vykorten jag skall skriva från min drömresa kommer fram... Resfebern har slagit till, 1 vecka kvar i morgon!!!! Kram på er/ach

2009-11-17 @ 22:06:06
Postat av: Liza

Lovefilm minsann...Har ni köpt glass då? :D

2009-11-18 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0