Ny header?

Borde kanske göra en ny header nu när Jonas har kommit hem, jag är ju inte gräsänka längre :) Får sätta mig ner med Jonas i helgen kanske och göra en ny. Han är mycket bättre än jag på bildredigering! Jag kommer ihåg när jag gjorde min nuvarande och hur lång tid det tog!

Idag har jag varit duktig och pluggat inför ett seminarie nästa vecka tillsammans med en klasskompis. Det är lättare att ta sig tid när man bestämmer att göra det tillsammans med någon annan.

Nu ikväll ska Jonas till TV4-huset och bli intervjuad av en kompis till hans mamma som jobbar där. Hon ska intervjua honom om en bild från utlandstjänsten. Det ska sedan användas som ett exempel till en gymnasieklass på hur en intervju kan gå till. Kul :)

Kommentarer
Postat av: LIZA

Justdetja, det borde du ju ändra nu när du äntligen har honom hemma igen! Min Jonas tycker att det är jättekul också! :)



Gör ni nåt skoj i helgen?

Gick det bra med hot&våld? Du får säga till om det är nåt du funderar på inför lagarna och etiken, det är ju inte säkert att jag kan hjälpa till men kanske :)

Kramkram!

2009-11-07 @ 21:52:46
Postat av: ach

Hallå på er!!! Nu får ni pausa lite i pussandet, vi längtar efter inlägg på bloggen :)

Kramar till er två från oss två i Visby

2009-11-10 @ 21:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0