Helgen

Det har varit en riktigt bra helg denna helgen! I lördags tog vi lite sovmorgon sedan åkte vi till Kosta outlet för att se om det fanns något billigt att inhandla. Men vi hittade inte så jättemycket faktiskt och det var kanske bara tur eftersom det snart är jul. Men det var roligt ändå med en liten utflykt. Jag köpte iaf en tröja och en klänning och så blev det lite julklappar också. När vi kom hem slängde vi ihop lite tacos och sedan var vi inbjudna till Liza och Jonas för en liten spel- och vinkväll, mycket trevligt!! Söndagen blev därför väldigt lugn, med lite huvudvärk och andra baksmälle-egenskaper ;)

Denna veckan blir det tentaplugg för min del och för Jonas del blir det att söka fler jobb. Vi börjar komma in i sambolivet på riktigt nu och jag tror jag talar för oss båda när jag säger att vi trivs som fisken(arna) i vattnet :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Var det ngt bra på Kosta? Är det lönt att åka dit? Vi funderar på att köra dit ngn dag. Men de är ju en bit :P

Kram

2009-12-01 @ 17:30:42
Postat av: Anna

Skönt att höra det det går bra för er... Hoppas att Jonas hittar något jobb snart... vad vill han göra? Jag har ju trots allt lite kontakter... kan kanske hjälpa till...

Kram

2009-12-01 @ 17:54:00
Postat av: Till Anna

Låter intressant, vad har du för kontakter? :) Hur går/gick det på praktiken?

Kram

2009-12-02 @ 10:54:59
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: anneli carlsson

hej kusinen

Nu har jag hittat till din blogg med hjälp av tomas.Vad härligt att kunna läsa o följa med i ditt liv "därborta ".Kram Anneli

2009-12-02 @ 13:51:03
Postat av: Till Anneli

Hejsan hejsan! Så trevligt att du hittat hit. Ja det blir ju inte så ofta vi ses. Men nu kan du ju sätta dig och läsa igenom vad jag har gjort det senaste halvåret ;)Hur är det med dig?

Kram

2009-12-02 @ 14:11:57
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Anna

lite av varje.... vad kan han tänka sig?

praktiken har varit toppen... är super nöjd. Igår var det sista dagen, så i dag var det tillbaka till skolan... och plugget...

2009-12-02 @ 20:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0