Filmstjärna...

Idag i skolan skulle vi ha praktiska övningar och bli filmade! 3 personer skulle vara skjuksköterskor, 3 skulle spela patienter och 4 personer skulle vara observatörer och behövde inte filmas.... Jag med min fantastiska (o)tur blev ju självklart sjuksköterska...Usch vad hemskt det är att se sig själv på film! Att alla skulle sitta och granska filmen efteråt gjorde det ju inte lättare heller. Jag tror att jag hade kunnat lära mig mer om jag hade fått se filmen ensam. Men men nu är det gjort vilket innebär att det är helg för mig, skönt!

Ikväll kör jag och Jonas hem till min mamma för imorgon ska jag till tandläkaren och på lördag är det fest med släkten. Jonas är just nu på stan med några av hans gamla jobbarkompisar från Kosovo så jag ska börja packa och laga mat så vi hinner äta innan vi kör.

Kommentarer
Postat av: sis

Tänk då på mig som blir filmad o analyserad HELA tiden! Imorgon är det tid igen...i kyrkan dessutom :s

2009-11-19 @ 16:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0