Dålig start på dagen...

Jag har nästan inte kunnat sova någonting i natt för det har regnat hela natten och det låter jättemycket mot fönsterblecken här hemma.. Framåt morgonen lyckades jag dock somna till men vad händer då? Jo då drar grävmaskinen igång här ute klockan 06.00! De håller på att gräva här ute för att bygga en scen eller något sånt men problemet är att det är en massa stora stenar ivägen som de måste spränga bort så de satte alltså igång att borra hål i stenen så tidigt! Jag får spel! Morgonhumöret var inte på topp...blev lite bättre efter kaffet och nu har jag lyckats vila en stund så jag hoppas att resten av dagen blir bra.

Jonas kommer hem från träningen när som helst nu så jag ska börja med lunchen och sen när vi har ätit ska vi in till stan en runda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0