Byta däck

Vi fick behålla bilen ett tag till vilket vi båda är väldigt glada för! Så idag ska vi byta till vinterdäck. Men jag hoppas snön håller sig borta ett tag till.

I helgen var vi hemma och hälsade på min familj. I fredags var jag hos tandläkaren, inga hål och jag fick beröm för min borstning :) På kvällen blev det pizza, vin och Wii hemma hos syrran och barnen. I lördags var det sedan dags för fest hemma hos pappa, mycket trevligt!

Tänker på alla de anhöriga som idag har sagt hej då till sina soldater på ett tag. Önskar er alla lycka till!

Kommentarer
Postat av: Liza

Ja jag såg allt bilen i morse så då blev jag lite fundersam, men vad skönt! Jaha.. inte så mycket kvar i skolan nu va? Har ni tentan på fredag? Vi får inte reda på resultatet förän 4e december skrev Eva häromdagen.



Lät som en bra helg! Fast hur ni kunde köra igår förstår jag inte efter vad jag har hört från era träffar :D



Haaaa det bra! kram!

2009-11-23 @ 17:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0