Weeeiihoo :)

Igår kunde jag äntligen hämta ut nycklarna till nya lägenheten! Gick dit efteråt och satte mig mitt på vardagsrumsgolvet för att känna in mig, det kommer nog bli bra :) Tapeten på badrummet var inte så hemsk som jag kom ihåg den heller ;) Tyvärr så tog dom inte upp tapeten i sovrummet i besiktningen, den ser nämligen för hemsk ut. Det är några som bott där tidigare för längesen som spacklat på väggarna typ överallt och sen målat över med en ljusblå färg så att det lyser igenom.. Men enligt hon som jag snackade med igår så måste jag ta upp det med den som är områdesansvarig och hon är ju naturligtvis på semester nu. Men jag är iaf glad att jag fått nycklarna och att flytten kan gå på måndag som planerat! :)

Men naturligtvis när det händer något bra så händer det självklart något som är mindre bra... Min dator har lagt av helt nu så det kommer nog bli lite dåligt uppdaterat här på bloggen den närmsta veckan. Just nu sitter jag på bibliotekets dator. 

Det hände dock något annat väldigt trevligt igår! Det kom ett blomsterbud till min dörr med blommor från min älskling :) Tack så mycket Jonas! Så här fina var dom:



  

Kommentarer
Postat av: T

Jättefina blommor:) då förstår jag att du blev glad.......



Lycka till med flytten



Kram

T

2009-07-23 @ 17:45:24
Postat av: Jonas

nöjjet är helt på min sida babe :)

2009-07-23 @ 19:32:03
Postat av: Liza

Ååh vad kul!!! Och jag sa ju det - med badrumstapeten alltså! :)



Och ååh vad gullig Jonas är! Vilken trevlig överraskning!! Var det det som han syftade på när han frågade om adressen eller? :)



Typiskt att hon var på semester, men den där tapeten måste ju göras om - det borde de ju förstå!



Nu måste jag lägga mig! Ha en trevlig sista helg i gamla lägenheten!!! :)

massa kramar!

2009-07-23 @ 20:01:56
Postat av: Jossan

Vilken söt pojkvän du har! Jag skulle nog inte ens få blommor om jag bad om det! :P

2009-07-23 @ 23:55:55
URL: http://joaabullen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0