Utmattad

Det är några dagar sen jag kom hem från lägret nu och det känns som att jag har sovit nästan dygnet runt...Men det behövdes nog! Har blivit några slappa dagar vid stranden med och brännan den börjar arta sig nu :)

Ikväll blir det nog bara lugnt med en pizza framför tv:n. Måste hinna packa ner alla mina saker med för imorgon bär det av till Öland och på måndag ska jag tillbaka hem för att packa ner hela lägenheten.. Flyttar ju om 2 veckor :) Ska bli såå skönt att få mer plats!

21 dagar till Jonas kommer hem. Hade helst sett att det var för gott då. Börjar tröttna på avståndet nu!

Kommentarer
Postat av: ach

HEJ! Låter skönt med Öland! Har gjort första semesterveckan nu men är helt slut. Städat hus o trädgård. 2lass på tippen, det var behövlig rensning bland häck, träd, blommor o blad. Så nu är det dax att börja njuta, ska ta en sväng o se på livet i hamnen. "Stockholmsveckan" är ju i full gång o alla gutar tittar på spektaklet... Beklämmande är ordet. Snart ses vi, ska bli kul! Kram från Visby/ach o svenne

2009-07-17 @ 18:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0