Snart dags för flytt!

Igår kom Erika upp och hälsade på mig. Vi hade en mysig pizza- (läs kebab) och filmkväll, spelade lite kort och snackade skit. I förmiddags hjälpte hon mig att bära bort en del kassar och annat till den nya lägenheten. Jag ska ju bara flytta lite längre upp på gatan. Så imorgon när den riktiga flytten går så bir det inte lika mycket att bära på, skönt :) Tack Erika!

Katten går runt här bland alla sakerna och undrar vad som är på gång. Stackaren har fått flytta med mig 2 gånger redan så detta blir tredje gången för henne. Men jag hoppas att hon också kommer tycka att det blir skönt med en större lägenhet så hon kan springa runt på en större yta.

Nu har jag packat ner allt utom sakerna i köket och badrummet. Så det är väl egentligen bara till att sätta igång med det. Smart som jag är, så har jag köpt en värmbar fiskgratäng som jag ska ha till middag ikväll så att jag verkligen kan packa ner allt annat förutom en gaffel och ett glas. Jag behöver inte ens en tallrik eftersom jag kan äta direkt ur förpackningen. Smidigt :) 

Kommentarer
Postat av: Erika

hehe lugnt,du har ju hjälpt mig att flytta ett x antal ggr:P det var bara kul att vara uppe hos dig:) har du hittat katten?? visste inte att du blivit av med henne:( kramar

2009-08-18 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0