Köket

Mamma stannade en natt längre och hjälpte mig få ordning i köket. Nu är det så gott som klart. Några smågrejor som behöver införskaffas bara och lite tavlor. Jag planterade för första gången i mitt liv igår så jag måste säg att jag blev lite stolt över mig själv, haha. Det blev en kruka basilika och en kruka persilja i köksfönstret. Nu blir det intressant om jag lyckas hålla liv i dom med. Om man ser tillaka på min historia med växter bådar det inte gott..jag har t.o.m lyckats ta död på kaktusar, då är det illa!

Nu sitter jag här själv igen i min stora, tysta lägenhet och har lite svårt att hitta motivationen att fortsätta få ordning i de andra rummen. Känns hopplöst när vi inte har rätt möbler än och dessutom inget förråd så det står massa lådor här som jag inte vet vart jag ska göra av. Men jag måste ringa mitt hyresbolag imorgon och fråga hur jag ligger till i kön till ett förråd. Konstigt att det inte ingår i lägenheten!

Jag får väl bjuda på lite bilder på köket nu när det är fixat med. Jonas har ju aldrig ens vatt i hans framtida hem så jag hoppas han blir nöjd :) Men så är det när man inte är hemma, då har man inte så mycket att säga till om ;) Det är bara en vecka kvar tills han kommer hem nu, jag längtar!!


           

Kommentarer
Postat av: sis

Det ser jättefint ut =)

2009-07-30 @ 14:30:02
Postat av: Louise

Tack :)

2009-07-30 @ 15:48:15
URL: http://systerlouise.blogg.se/
Postat av: Liza

jaaa, jättefint! Vad roligt!

2009-07-30 @ 18:57:06
Postat av: johanna

Så fint du fått det=) Jonas blir nog supernöjd. Skönt att han snart kommer hem igen. Själv är det 6 veckor kvar då han precis åkt igen och det känns sådär nu när det är så bökigt där nere.

HA de bra

Kram

2009-07-31 @ 09:55:28
URL: http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0