Flyttat

Idag gick flytten! Pappa, Lena och min kusin Christian kom upp för att hjälpa mig. Vi hämtade släpen vid tolv och började packa ut direkt. Typiskt nog så slutade hissen funka mitt i alltihop men vi ringde ett nummer så kom det dit 2 killar och fixade den :) Dock så finns det ju ingen hiss i den nya lägenheten så här blev det till att bära upp till tredje våningen. Det tog knappt 2 timmar att lasta ut allt och sen tog det knappt en timme att bära upp det i nya lägenheten. Så det var skönt! Påvägen upp till mig svängde dom inom Ikea också och fixade ett köksbord till mig. Det tackar jag för!

Nu sitter jag i nya lägenheten och snackar med Jonas på msn. Han är på den irländska campen denna veckan för att se hur dom jobbar. Så det blir inga telefonsamtal på en vecka nu. Katten smyger runt och är rädd.. Stackaren, men jag hoppas det blir bättre till imorgon. Undrar hur det kommer bli att sova här i natt..  Jag bjuder på lite bilder i nya lägenheten, dock så är det ju saker överallt just nu men ni får ha överseende.

          

Imorgon kommer mamma hit och ska hjälpa mig att flyttstäda i den gamla lägenheten. Skönt att jag slipper göra det själv. Nu blir det mys i soffan, orkar inte börja packa upp utan det får jag ta imorgon.

Kommentarer
Postat av: sis

Ser bra ut! jag gillar köksbordet ;) Kram!

2009-07-28 @ 22:00:44
Postat av: Louise

Absolut, Ikea´s finest ;)

2009-07-29 @ 12:16:49
URL: http://systerlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0