Ett nytt kapitel har börjat

Så, nu har jag lämnat ifrån mig nycklarna till den gamla lägenheten. Besiktningen var ju inget att oroa sig för. När jag kom dit låg där en lapp på diskbänken om att han redan varit där och kollat och att allt var bra, med 3 utropstecken :) Och så låg där ett kuvert som jag skulle stoppa nycklarna i och lägga i deras brevlåda. Var nästan lite sorgligt att lämna lägenheten för gott. Det var ju trots allt min första, egna lägenhet (om man inte räknar den i London men den delade jag ju med 8 andra..)

Men nu börjar ett nytt kapitel. Ett litet sådant iaf för den stora sagan börjar inte förrän när Jonas kommer hem på riktigt :) Som jag längtar efter den dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0